Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

ΔΕΝΤΡΟΝ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ

δέντρο είχα στην αυλή μου τζάνεμ.....κυπαρίσσι στον μπαξέ μου......αρχίζει το μελοδικό αυτό άσμα της Θράκης. Πρόκειται για το χορό της Θράκης Δεντρίτσι. Οι στίχοι, παρμένοι από τη παράδοση του τόπου μας, απλοί, καθημερινοί αλλά μαγικοί αντάμα.
Η γκαϊντα που συνοδεύει το τραγούδι απλά υπέροχη, μεθυστική μελωδία.


Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό

Δέντρο είχα στην αυλή μου
κυπαρίσσι στον μπαξέ μου
το ποτίζω μαύρο δάκρυ


το φαρμάκωσα το δέντρο
κι έπεσαν τα φύλλα κάτω

έσκυψα να τα μαζέψω
βρίσκω ένα δαχτυλίδι.

Όνομα είχεν γραμμένο,
το όνομα του λέν Μετάξω


Μια διαφορετικη εκτέλεση από τους Χαϊνηδες


Η παραδοσιακή εκτέλεση από τον Δάσκαλο Χρόνη Αηδονίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ads Inside Post

Comments system

Disqus Shortname

Flickr User ID