Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΑΧ ΚΟΡΜΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ

Στίχοι: Παντελής Θαλασσινός
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
Τραγουδάει ο Χρόνης Αηδονίδης


Απ' την Αλεξανδρούπολη
και τη γιαγιά Ροδόπη
σου γράφω τώρα π' άλλαξαν
κι ομόρφυναν οι τόποι

Τώρα που ήρθε η άνοιξη
σαν κόκκινη ανεμώνα
και γίναν τριαντάφυλλα
οι μέρες του χειμώνα

Αχ κορμί ζωγραφιστό μου
και γαρίφαλο κλειστό μου
μες στο μπαξεδάκι μου
πού γυρνάς ξενάκι μου

Απ' την Αλεξανδρούπολη
και τη μητέρα Θράκη
σου στέλνω και το δάκρυ μου
σε άσπρο μαντιλάκι

Δυο παπαρούνες έκοψα
απ' τον παππού τον Έβρο
όπου και να 'σαι μάτια μου
θα ψάξω και θα σε βρω

Αχ κορμί ζωγραφιστό μου
και γαρίφαλο κλειστό μου
μες στο μπαξεδάκι μου
πού γυρνάς ξενάκι μου


Απο το δίσκο του Παντελή Θαλασσινού: Στης Καρδιάς μου τα Ανοιχτά

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΗΣ ΑΗΔΟΝΙΔΗΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΔΥΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΔΙΣΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ.....
ΤΟ ΑΧ ΚΟΡΜΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΚΑΡΔΕΡΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ads Inside Post

Comments system

Disqus Shortname

Flickr User ID