Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

ΤΡΙΑ ΚΑΡΑΒΙΑ

Τια καράβια φέυγουνε από μέσα από την Πόλη, κλαίει η καρδία μου κι ανάστεναζει...............τραγουδί παραδοσιακό αναφερόμενο στην Άλωση της Βασιλεύουσας, στην προσπάθεια Διάσωσης των Ιερών, στην προσφυγιά

Τρία καρά- βόηθα Παναγιά
τρία καράβια φεύγουνε
πο μέσα από την Πόλη
κλαίει η καρδιά μου κι αναστενάζει


Το 'να φορτώ- βόηθα Παναγιά
το 'να φορτώνει το σταυρό
και τ' άλλο το ευαγγέλιο
κλαίει η καρδιά μου κι αναστενάζει

Το τρίτο το- βόηθα Παναγιά
το τρίτο το καλύτερο
την ʼγια Τράπεζά μας
κλαίει η καρδιά μου κι αναστενάζει

Μη μας τα-βοηθα Παναγιά
Μη μας τα παρουν οι άπιστοι
και μας τα μαγαρισουν
κλαίει η καρδια μου κι αναστενάζει





Εκτέλεση από τον μεγάλο Χρόνη Αηδονίδη σε εκπομπή της Κρατικής Τηλεόρασης "Το αρχονταρίκι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ads Inside Post

Comments system

Disqus Shortname

Flickr User ID