Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΑΡΜΕΝΟΥ ΓΙΟΣ ΠΙΝΕΘΗΚΙ

Αρμένου Γιος πενεύτηκε, Γαλάνα ματάκια μου κι όμορφα,σε ένα Πασά κι Αφέντη, λαλεί καλό μου Αηδόνι..........

Αρμένου γιος πινέθηκι
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
σε ενα πασα κι αφέντη
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι


-Αφέντη μου τη θάλασσα,
γαλανα ματάκια μ κ έμορφα
πιζός θα την αδιάβου
λαλεί(2) καλό μ αηδόνι

-Κι αν τη διαβείς τη θάλασσα
γαλανά ματάκια μ κ έμορφα
γαμπρό θε να σε κάμω
λαλεί(2) καλό μ αηδόνι

-Θέλεις την αξαδέρφη μου
γαλανά ματάκια μ κι έμορφα
Θέλεις την αδερφή μου
λαλεί(2) καλό μ αηδόνι

-Θέλεις τη θυγατέρα μου
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
που λάμπει σαν τον ήλιο
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι

οπου γεννήθι σκοτείνα
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
και φέξαν τα σοκάκια
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι

τ αρμένου γιος σαν τα ακουσε
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
ξεντηθκι, ξιαρματώθηκι
λαλεί(2) καλό αηδόνι

ξεντήθκι, ξιαρματώθκι
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
μέσα στη θάλλασα ρίχτηκε
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι

σαράντα μέρες επλεκε
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
γελώντας τραγουδώντας
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι


κι απτις σαραντα κι υστερα
γαλανά ματάκια μ'κι όμορφα
κλαιει μοιρολογαει
λάλει(2) καλό μ' αηδόνι




τραγουδά ο Βαγγέλης Δημούδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ads Inside Post

Comments system

Disqus Shortname

Flickr User ID